niedziela, 14 grudnia 2014

22 lvl

Więc jak już pewnie zauważyliście na MSP lub na tytule że wbiłam 22 lvl...wbiłam go sama do :
1.Podczas pierwszego boostera zdobyłam Avards za wygranie w kole fortuny 25.000 SC za co jest 50.000 fame więc policzyło mi jako 100 tysi + 25%ze świnki skarbonki i do tego jeszcze Avard za zwierzaki (specjalnie kupiłam jeszcze jednego do Avard)
2.Prosiłam o grafy i prosiłam ale dała tylko dżeni100 + 25% ze skarbonki 
3.Baaardzo pomógł mi piotrek * XxXEmOXxXBoYXxX
4.z innych kont pomagałam sobie -.-
5.Podczas drugiego Boostera Skapnęłam się że sporo fame zarabia się w grach ( ja wykorzystywałam Quiz)
 i tylko dzieki Quiz'owi zarobiłam 20 tysi fame ( grałam w to cały dzień 2 dni temu i wczoraj ! )
no i się udało teraz opiszę wam następną rzecz:
To czemu do jasnej [...] <---dokończcie sb sami się nie przebierzesz?!  
dalej :

 Ludzie dobijacie mnie to nie koło wzajemnej troski . Nikt cię nie będzie pocieszał tylko , wręcz przeciwnie skorzysta z okazji aby się wybić MSP to granie,a przede wszystkim zdobywanie Leveli a nie żalenie się jakie to życie jest trudne ! Możesz mieć 13 lat i już wszystko wiesz o życiu?! Jesteś wtedy gówni***em  i nic nie wiesz o życiu  a MSP to nie całe życie ludzie!!Przepraszam za to że jestem Chamska ale za to szczera! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz